1.3.1 Ερευνητικά προγράμματα
| Τίτλος προγράμματος | Ημερομηνία έναρξης/λήξης | Συντονιστής | Δικτυακός τόπος |
| NEUROPEDAGOGY- Erasmus + Strategic Partnership for Higher Education | 2020-23 | Μ. Φραγκάκη, ΕΔΙΠ ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών | https://www.neuropedagogy.eu/ |
| Boosting Innovation in Education and Research of Precision Agriculture in Palestine BENEFIT | 2020-23 | Μ. Φραγκάκη, ΕΔΙΠ ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών | https://www.facebook.com/benefit.erasmus.1 |
| e-Preparation Portal for Teachers-Students-Parents Including Abroad Studies | 2020-23 | Ε. Βογιατζάκη, ΕΔΙΠ CEID, Πανεπιστήμιο Πατρών | |
| Play Learn fightback Anxiety | 2019-22 | Μ. Ξένος, Καθηγητης, CEID, Πανεπιστήμιο Πατρών | https://play2fightanxiety.eu/el/play-learn-fight-back-anxiety-2/ |
| Biz4Fun – Let’s have fun with the business start-up in Palestine | 2017-22 | Ι. Χατζηλυγερούδης Καθηγητης, CEID, Πανεπιστήμιο Πατρών | http://www.biz4fun.eu/gr |
| TESLA – Virtual Reality as an Innovative and Immersive Learning Tools for HEIs in Palestine | 2017-22 | Ι. Χατζηλυγερούδης Καθηγητης, CEID, Πανεπιστήμιο Πατρών | https://www.facebook.com/teslavrproject |
| COST Action CA 20115 | 2021-2024 | Christof Van Mol, Tilburg University, Netherlands | |
| Characterizing and promoting mechanistic reasoning in biology at elementary school level | 2021-2024 | Dr Michal Haskel-Ittah, Israel | |
| CRSH-Connexion – L’archéologie à l’ère de la médiation scientifique | 2020-2022 | Prof. A. Meunier, UQAM, Canada | |
| Beliefs about learning and teaching | E. Prof. Mike Lawson & Prof. Stella Vosniadou Flinders University, Australia | ||
| PROMEHS Promoting Mental Health at Schools | 2019-2022 | Prof. I. Grazzani, University Milano – Bicocca. Italy | |
| INEE – | EASEL Lab at Harvard University | ||
| FIBONACCI – Designing, implementing, testing and formalizing a process of dissemination in Europe of inquiry-based teaching and learning methods in science and mathematics in primary and secondary schools | 2010-2013 | Dr David Jasmin. La main à la pâte & Prof. Peter Baptist, University of Bayreuth | |
| Get Close to Opera: Training Opera Educational Area to foster Migrants Cultural Integration in Europe (ERASMUS + KA 2 Strategic Partnership VET) | 2017-2019 | MATERA HUB, Italy | https://www.getclosetoopera.eu/ |
| KEEP:Key engaging educational practices used by secondary school teachers to keep connected with their students following Covid-19 pandemic | 2021-2023 | France Education International | https://www.france-education-international.fr/en/expertises/cooperation-education/projets/keep |
| CAI | 2019-2022 | ||
| REAMOOC | 2017 – 2020 | https://edu.reamooc.org/login?next=/dashboard | |
| Teach-Up | 2017-2020 | European Schoolnet http://www.eun.org/ | http://teachup.eun.org/ |
| DALIE : γαλλοελληνικό πρόγραμμα με στόχο τη
διδασκαλία και τη μάθηση της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
2015-2017 | BEZIAT Jacques
FRED – Université de Limoges |
http://www.unilim.fr/dalie/ |
| Web 2.0 ERC ευρωπαϊκό
έργο με συμμετοχή επτά ευρωπαϊκών χωρών με στόχο την προώθηση των εργαλείων και των υπηρεσιών του Web 2.0 στις διαδικασίες της διδασκαλίας και της μάθησης |
2010-2014 | http://web20erc.eu/ | |
| ADJECTIF. Concevoir un guide (ou portail) en ligne de la recherche en TICE | 2006-2009 | Πανεπιστήμιο της
Σορβόννης (Université Paris 5), το Ερευνητικό Κέντρο Fondation Maison des Sciences de l’Homme de Paris, το Πανεπιστήμιο της Limoges και το Πανεπιστήμιο Πατρών. |
|
| DIDATAB | 2005-2007 | Πανεπιστήμιο Πατρών, η Ecole Normale Supérieure de Cachan και το
Πανεπιστήμιο Louven |
|
| COMODE | 2005-2006 | Πανεπιστήμιο Πατρών, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και η εταιρία ATOS (SEMA).
Το έργο αυτό αποτελεί συνέχεια του έργου ModellingSpace. |
|
| ModellingSpace | 2000–2003 | Πανεπιστήμιο Αιγαίου (υπεύθυνος), το Πανεπιστήμιο
Πατρών, το Université d’Angers, το Université de Mons-Hainaut, το New University of Lisbon και η εταιρία SEMA. |
|
| REPRésentations des Élèves Sur lEs Nouvelles
Technologies Appliquées à la Transmission Informatique et les Outils informatiques Nouveaux, Educational Multimedia της Ευρωπαϊκής Ένωσης. |
1998-2000 | Συμμετείχαν 11
φορείς από 9 ευρωπαϊκές χώρες: Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας ως ανάδοχος φορέας, Πανεπιστήμιο Κρήτης (Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών και Παιδαγωγικό Τμήμα), INRP France, University of Amsterdam, University of Huddersfield, Open University of Barcelona και δύο εταιρείες παραγωγής εκπαιδευτικού λογισμικού (Orfeus – Denmark, Mac Ltd. – Ireland) |
|
| Μελέτη των
αναπαραστάσεων των εκπαιδευόμενων από τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση με σκοπό τη δημιουργία ενός Διαλογικού Συστήματος Πολυμέσων για τη Διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων διαφορετικών επιστημών. |
1996-1998 | Διεπιστημονική Συνεργασίας Ελλάδας-
Γαλλίας (ΠΛΑΤΩΝ) του Υπουργείου Ανάπτυξης και του Υπουργείου Βιομηχανίας, Έρευνας και Τεχνολογίας της Γαλλίας (Laboratoire D’Ingénierie Didactique (L.I.D.), U.F. Didactique des Disciplines,Université Paris 7) |
|
| CRIVET
Effectiveness of Labour Market oriented Training for the Long Term Unemployment. Center for Applied Research on Education, University of Twente – OCTO. |
1996-1998 | ||
| Τηλε-εκπαίδευση: Άμεση (on line) παροχή επιμόρφωσης και
βοήθειας στους δασκάλους ολιγοθέσιων (μονοθέσιων, διθέσιων) και δυσπρόσιτων σχολείων με την υποστήριξη υπολογιστών. Εργαστήριο Διδακτικής Θετικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης – Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου |
1996-1998 | Πρόγραμμα Διεπιστημονικής Συνεργασίας Ελλάδας
– Κύπρου του Υπουργείου Ανάπτυξης και του γραφείου προγραμματισμού ΚΥΠΡΟΥ |