2.2.1 Ερευνητικά προγράμματα
| Τίτλος προγράμματος | Ημερομηνία έναρξης/λήξης | Συντονιστής | Δικτυακός τόπος |
| Αποτίμηση προγραμμάτων για την εκπαίδευση προσφύγων και μεταναστών της UNICEF – Refugee and Migrant Response for Greece και του UNICEF Office in Greece | 2018- | UNICEF Office in Greece | |
| Ερευνητικό Έργο στο πλαίσιο της 4ης Προκήρυξης Δράσης “Επιστήμη και Κοινωνία”, Εμβληματική Δράση “Παρεμβάσεις προς αντιμετώπιση των οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19”, με τίτλο “AlDiSo – Aligning Disability principles with practice in pandemic crisis: redefining the problem(s) – recasting solution(s) to support disabled students” | 2022-2023 | Α. Βλάχου, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | https://www.aldiso.eds.uoa.gr/ |
| Ερευνητικό Έργο στο πλαίσιο του ΕΔΒΜ 103 “Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές” και τίτλο “Η επίδραση των συμπεριφορών ‘άδηλης’ μικρο-επιθετικότητας (microaggressions) στην ακαδημαϊκή και ψυχο-κοινωνική προσαρμογή των φοιτητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΦμεΑ)” | 2019-2021 | Ε. Ανδρέου, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας | http://microaggressions.pre.uth.gr/ |
| Εφαρμογή του εργαλείου Peabody Developmental Motor Scales – Second Edition (PDMS-2) σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | 2015-2017 | ΤΕΕΑΠΗ | |
| Κίνητρα και εμπόδια για τη συμμετοχή των ενηλίκων στη διά βίου εκπαίδευση | 2010- | Καραλής Αθανάσιος
Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ και το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ |
|
| Αντιλήψεις και προσδοκίες των δημοσίων υπαλλήλων από τη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικές δράσεις | 2010 | ΑΔΕΔΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ |
|
| Εισαγωγική επιμόρφωση για νεοδιόριστους και προσλαμβανόμενους ως αναπληρωτές εκπαιδευτικούς σχολικού έτους 2009-2010 | Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2010 | ΤΕΕΑΠΗ | |
| Εξωτερική αξιολόγηση του Προγράμματος του ΟΕΠΕΚ, με θέμα: «Εισαγωγική επιμόρφωση για νεοδιόριστους και προσλαμβανόμενους ως αναπληρωτές εκπαιδευτικούς σχολικού έτους 2009-2010» | Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2010 | Επιστημονική Υπεύθυνη Ερευνών Πεδίου-Συντονίστρια έρευνας πεδίου στο Έργο: Αμαλία Υφαντή (ΤΕΕΑΠΗ). Eπιστημονικός Υπεύθυνος του Έργου: Δημήτριος Βεργίδης, Καθηγητής, ΠΤΔΕ/Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας, Πανεπιστήμιο Πατρών | |
| Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα των Δημοτικών Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών του Υπουργείου Εσωτερικών | 2009 | ΕΚΠΑ | |
| Ερευνητικό πρόγραμμα Κ. Καραθεοδωρή του Πανεπιστημίου Πατρών | 2004-2007
2010-2013 2016-2019 |
ΤΕΕΑΠΗ | |
| Πρόγραμμα VOICE «Ευκαιρίες για την ανάδειξη της φωνής των παιδιών, την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχική λήψη αποφάσεων στην εκπαίδευση» | 2022-23 | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο | http://voice.web.auth.gr/el/node/13 |
| Πρόγραμμα ΠΑΚΕ (Πανεπιστημιακό
Κέντρο Επιμόρφωσης – Επιμόρφωση Επιμορφωτών στις Εκπαιδευτικές Εφαρμογές των ΤΠΕ) |
2007-2008 | ΥΠΕΠΘ
Τίτλος έργου «ΠΑΚΕ – Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας Νομοί Κεφαλληνίας και Ζακύνθου» |
|
| Πρόγραμμα
ΣΑΠΣΑΤ: ανά – Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πλατφόρμας Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης |
2005-2006 | ΜΕΝΤΟΡΑΣ Εκπαιδευτική ΑΕ, ΕΑΙΤΥ, Πανεπιστήμιο Πατρών | |
| Πρόγραμμα
«Ψηφιοποίηση Υλικού, ανάπτυξη Ψηφιακής Βιβλιοθήκης, Δημιουργία Interactive CD, Ανάπτυξη Συστήματος Πλοήγησης εκπαιδευτικού χαρακτήρα, Προμήθεια υπηρεσιών φιλοξενίας Διαδικτυακού Τόπου (Portal)» |
2005-2006 | Έργο «Κοινωνία της
Πληροφορίας» – Υπουργείο Πολιτισμού |
|
| Πρόγραμμα «Αλγοριθμική –
Προγραμματισμός», έργο Νηρηίδες, με αντικείμενο την ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού και δραστηριοτήτων για το γνωστικό αντικείμενο του Προγραμματισμού στο Γυμνάσιο και στο Ενιαίο Λύκειο |
2005-2006 | ΕΑΙΤΥ – ΥΠΕΠΘ, | |
| Εργο Πυθαγόρας ΙΙ «Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή:
Μελέτη και Ανάπτυξη μοντέλων αναζήτησης πληροφορίας στο διαδίκτυο» |
2005-2008 | ΥΠΕΠΘ
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Επιστημονικός Υπεύθυνος Ν. Αβούρης. |
|
| Εργο Πυθαγόρας Ι με τίτλο «Μέθοδοι και Τεχνικές
Ανάλυσης Συνεργατικής Οικοδόμησης Συλλογισμών Σε Αυθεντικά Μαθησιακά Περιβάλλοντα Υποστηριζόμενα από Υπολογιστές», |
2004-2007 | ΥΠΕΠΘ
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Επιστημονικός Υπεύθυνος Β. Ζόγκζα. |
|
| Εργο Ηράκλειτος με τίτλο «Μεθοδολογίες και εργαλεία
συνεργατικής μάθησης με υπολογιστή» |
2004-2006 | ΥΠΕΠΘ
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Επιστημονικός Υπεύθυνος Ν. Αβούρης. |
|
| Πρόγραμμα: “Δημιουργός
Μοντέλων”, Περιβάλλον έκφρασης, μοντελοποίησης και επικοινωνίας για την ανάπτυξη της μάθησης, της φαντασίας και της σκέψης |
2000-2003 | Επιστημονικός Υπεύθυνος, Βασίλης Κόμης
Έργο “Πηνελόπη”, Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΕΠΕΑΕΚ). Στο έργο συμμετείχαν άλλοι πέντε φορείς (πανεπιστήμια, ερευνητικά ιδρύματα, εταιρείες). |
|
|
Συνεργασία Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών και της Υπηρεσίας Εxpernet στη Δράση “Columbus”: Αναφερόταν στη συνεργασία Πανεπιστημίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Νότιας Αμερικής, στην επιστημονική περιοχή Εducation Science: Curriculum development, pedagogy, educational administration |
Nοέμβριος 2001 |
Contact Person της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών με την υπηρεσία Εxpernet, στο πλαίσιο της δράσης “Columbus”: Αμαλία Υφαντή |
|
| Πρόγραμμα: “Δημιουργός
Μοντέλων”, Περιβάλλον έκφρασης, μοντελοποίησης και επικοινωνίας για την ανάπτυξη της μάθησης, της φαντασίας και της σκέψης |
1997-1998 | Επιστημονικός Υπεύθυνος, Π.Γ. Μιχαηλίδης, Αν.
Καθηγητής, Έργο “Σειρήνες”, Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΕΠΕΑΕΚ). Στο έργο συμμετείχαν άλλοι έξι φορείς (πανεπιστήμια, ερευνητικά ιδρύματα, εταιρείες). Αριθ. Σύμβασης Σ-3-12 με το ΙΤΥ (10-10-1997) |
|
| Πρόγραμμα “Κόσμος”, Ανάπτυξη εκπαιδευτικού
λογισμικού κατανεμημένων υπερμέσων για την επεξεργασία θεμάτων συνδυασμένης μελέτης του φυσικού χώρου και της κατανομής και εξέλιξης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων σ’αυτόν. |
1997-1998 | Έργο “Σειρήνες”, Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΕΠΕΑΕΚ). Στο έργο συμμετέχουν άλλοι πέντε φορείς (πανεπιστήμια, ερευνητικά ιδρύματα,
εταιρείες). Αριθ. Σύμβασης Σ-Ε21-ΑΕΛ με το ΙΤΥ (23-2-1998) |