2.2.2 Εκπαιδευτικά/επιμορφωτικά προγράμματα
| Τίτλος προγράμματος | Ημερομηνία έναρξης/λήξης | Συντονιστής | Δικτυακός τόπος |
| Brain Breaks: Μικρά διαλείμματα φυσικής δραστηριότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | 2020-2021 | ΤΕΕΑΠΗ | |
| Early Childhood Education on Greek Islands | 2018-2019 | ΤΕΕΑΠΗ | |
| Πρόγραμμα επανακατάρτισης στη φυσική αγωγή/δραστηριότητα στην προσχολική ηλικία | 2018 | ΤΕΕΑΠΗ | |
| Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών – Α’ Φάση στους άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 | 2011-2012 | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων | |
| Εκπαίδευση μέσα από την Τέχνη: Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Τέχνη» | 2015 | ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ |
|
| Ταχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση | 2021 | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΕΚΠΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΠΘ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΙΤΥΕ | https://t4e.sch.gr/ |
| Άνθρωπος, Τεχνολογία και Εκπαίδευση: «SHTEAM και ρομποτική σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσω τής επίλυσης προβλήματος» | 2021 | ΑΡΣΑΚΕΙΑ – ΤΟΣΙΤΣΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ | https://protovathmia.arsakeio.gr/index.php/imerida-protovathmias-2021/parousiasi-imeridas |