2.2.3 Διοργάνωση ελληνικών συνεδρίων
| Τίτλος συνεδρίου | Ημερομηνίες | Δικτυακός τόπος | Αφίσα συνεδρίου |
| 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο, με Διεθνή Συμμετοχή, της Επιτροπής της Ο.Μ.Ε.Ρ. Ελλάδος, «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», Παν/μιο Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019. | 1-3 Νοεμβρίου 2019 | OMEP – Συνέδρια | ![]() |
| Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με Διεθνή Συμμετοχή, “Ηγεσία στην Εκπαίδευση”, Εργαστήριο Κοινωνιολογίας και Εκπαίδευσης, ΤΕΕΑΠΗ-Πανεπιστήμιο Πατρών, υπό την αιγίδα της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος (ΠΕΕ) και του Παραρτήματος Πελοποννήσου της ΠΕΕ, Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο, Πανεπιστήμιο Πατρών. Hμερ.: 16-17/03/2018, Link: Ηγεσία στην Εκπαίδευση | 16-17 Μαρτίου 2018 | Ηγεσία στην Εκπαίδευση | ![]() |
| Διοργάνωση του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή
«Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών, με 110 εισηγήσεις και 650 συμμετέχοντες.
Το συνέδριο αυτό καθιερώθηκε στη συνέχεια ως το επίσημο συνέδριο της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, το οποίο οργανώνεται κάθε δύο χρόνια με τελευταία διοργάνωση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου τον Σεπτέμβριο του 2002. |
13-15
Οκτωβρίου 2000 |
http://www.ecedu.upatras.gr/conferences/ | |
| 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο ‘Διδακτική της Πληροφορικής’
Οργάνωση: – Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών – Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ)
Συνδιοργάνωση: – Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑΙΤΥ) – Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πατρών Στόχος Συνεδρίου: Στόχος του Συνεδρίου ήταν να αποτελέσει βήμα παρουσίασης και διαλόγου σχετικά με ερευνητικές μελέτες και εργασίες, προτάσεις, αναλύσεις και θεωρητικά πλαίσια που σχετίζονται με τη Διδακτική της Πληροφορικής και τη διδασκαλία της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Απώτερος σκοπός η συνεισφορά του στο σχεδιασμό, ανάπτυξη και διάχυση των πολιτικών εκείνων που θα στοχεύουν στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών της πράξης και στην ουσιαστική ένταξη της Πληροφορικής και των τεχνολογιών της στην εκπαίδευση. |
28-30 Μαρτίου 2008 | http://www.ecedu.upatras.gr/didinfo/ | http://www.ecedu.upatras.gr/didinfo/photografies.htm |

