1.3.1 Ερευνητικά προγράμματα 

Τίτλος προγράμματος Ημερομηνία έναρξης/λήξης Συντονιστής Δικτυακός τόπος
NEUROPEDAGOGY- Erasmus + Strategic Partnership for Higher Education 2020-23 Μ. Φραγκάκη, ΕΔΙΠ ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών https://www.neuropedagogy.eu/
Boosting Innovation in Education and Research of Precision Agriculture in Palestine BENEFIT 2020-23 Μ. Φραγκάκη, ΕΔΙΠ ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών https://www.facebook.com/benefit.erasmus.1
e-Preparation Portal for Teachers-Students-Parents Including Abroad Studies 2020-23 Ε. Βογιατζάκη, ΕΔΙΠ CEID, Πανεπιστήμιο Πατρών
Play Learn fightback Anxiety 2019-22 Μ. Ξένος, Καθηγητης, CEID, Πανεπιστήμιο Πατρών https://play2fightanxiety.eu/el/play-learn-fight-back-anxiety-2/
Biz4Fun – Let’s have fun with the business start-up in Palestine 2017-22 Ι. Χατζηλυγερούδης Καθηγητης, CEID, Πανεπιστήμιο Πατρών http://www.biz4fun.eu/gr
TESLA – Virtual Reality as an Innovative and Immersive Learning Tools for HEIs in Palestine 2017-22 Ι. Χατζηλυγερούδης Καθηγητης, CEID, Πανεπιστήμιο Πατρών https://www.facebook.com/teslavrproject
COST Action CA 20115 2021-2024 Christof Van Mol, Tilburg University, Netherlands
Characterizing and promoting mechanistic reasoning in biology at elementary school level 2021-2024 Dr Michal Haskel-Ittah, Israel
CRSH-Connexion – L’archéologie à l’ère de la médiation scientifique 2020-2022 Prof. A. Meunier, UQAM, Canada
Beliefs about learning and teaching E. Prof. Mike Lawson & Prof. Stella Vosniadou Flinders University, Australia
PROMEHS Promoting Mental Health at Schools 2019-2022 Prof. I. Grazzani, University Milano – Bicocca. Italy
INEE – EASEL Lab at Harvard University
FIBONACCI – Designing, imple­menting, testing and formalizing a process of dissem­i­na­tion in Europe of inquiry-based teaching and learning methods in science and math­e­matics in primary and secondary schools 2010-2013 Dr David Jasmin. La main à la pâte & Prof. Peter Baptist, University of Bayreuth
Get Close to Opera: Training Opera Educational Area to foster Migrants Cultural Integration in Europe (ERASMUS + KA 2 Strategic Partnership VET) 2017-2019 MATERA HUB, Italy https://www.getclosetoopera.eu/
KEEP:Key engaging educational practices used by secondary school teachers to keep connected with their students following Covid-19 pandemic 2021-2023 France Education International https://www.france-education-international.fr/en/expertises/cooperation-education/projets/keep
CAI 2019-2022
REAMOOC 2017 – 2020 https://edu.reamooc.org/login?next=/dashboard
Teach-Up 2017-2020 European Schoolnet http://www.eun.org/ http://teachup.eun.org/
DALIE : γαλλοελληνικό πρόγραμμα με στόχο τη

διδασκαλία και τη μάθηση της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

2015-2017 BEZIAT Jacques

FRED – Université de Limoges

http://www.unilim.fr/dalie/
Web 2.0 ERC ευρωπαϊκό

έργο με συμμετοχή επτά ευρωπαϊκών χωρών με στόχο την προώθηση των

εργαλείων και των υπηρεσιών του Web 2.0 στις διαδικασίες της διδασκαλίας και της μάθησης

2010-2014 http://web20erc.eu/
ADJECTIF. Concevoir un guide (ou portail) en ligne de la recherche en TICE 2006-2009 Πανεπιστήμιο της

Σορβόννης (Université Paris 5), το Ερευνητικό Κέντρο Fondation Maison des Sciences de l’Homme de Paris, το Πανεπιστήμιο της Limoges και το

Πανεπιστήμιο Πατρών.

DIDATAB 2005-2007 Πανεπιστήμιο Πατρών, η Ecole Normale Supérieure de Cachan και το

Πανεπιστήμιο Louven

COMODE 2005-2006 Πανεπιστήμιο Πατρών, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και η εταιρία ATOS (SEMA).

Το έργο αυτό αποτελεί συνέχεια του έργου ModellingSpace.

ModellingSpace 2000–2003 Πανεπιστήμιο Αιγαίου (υπεύθυνος), το Πανεπιστήμιο

Πατρών, το Université d’Angers, το Université de Mons-Hainaut, το New

University of Lisbon και η εταιρία SEMA.

REPRésentations des Élèves Sur lEs Nouvelles

Technologies Appliquées à la Transmission Informatique et les Outils informatiques

Nouveaux, Educational Multimedia της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

1998-2000 Συμμετείχαν 11

φορείς από 9 ευρωπαϊκές χώρες: Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας ως ανάδοχος

φορέας, Πανεπιστήμιο Κρήτης (Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών και Παιδαγωγικό

Τμήμα), INRP France, University of Amsterdam, University of Huddersfield,

Open University of Barcelona και δύο εταιρείες παραγωγής εκπαιδευτικού

λογισμικού (Orfeus – Denmark, Mac Ltd. – Ireland)

Μελέτη των

αναπαραστάσεων των εκπαιδευόμενων από τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην

εκπαίδευση με σκοπό τη δημιουργία ενός Διαλογικού Συστήματος Πολυμέσων για τη

Διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων διαφορετικών επιστημών.

1996-1998 Διεπιστημονική Συνεργασίας Ελλάδας-

Γαλλίας (ΠΛΑΤΩΝ) του Υπουργείου Ανάπτυξης και του Υπουργείου

Βιομηχανίας, Έρευνας και Τεχνολογίας της Γαλλίας (Laboratoire D’Ingénierie Didactique (L.I.D.), U.F. Didactique des Disciplines,Université Paris 7)

CRIVET

Effectiveness of Labour Market oriented Training for the Long Term Unemployment.

Center for Applied Research on Education, University of Twente –

OCTO.

1996-1998
Τηλε-εκπαίδευση: Άμεση (on line) παροχή επιμόρφωσης και

βοήθειας στους δασκάλους ολιγοθέσιων (μονοθέσιων, διθέσιων) και δυσπρόσιτων σχολείων

με την υποστήριξη υπολογιστών. Εργαστήριο Διδακτικής Θετικών Επιστημών,

Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης – Σχολή Επιστημών Αγωγής,

Πανεπιστήμιο Κύπρου

1996-1998 Πρόγραμμα Διεπιστημονικής Συνεργασίας Ελλάδας

– Κύπρου του Υπουργείου Ανάπτυξης και του γραφείου προγραμματισμού

ΚΥΠΡΟΥ